torsdag 21 maj 2015

inlägg 53. fästingar, håhåjaja

...och nä, dem ids jag inte fotografera. Dagens photochallenge är mönster, men min hjärna är för trött för att hitta ett lämpligt motiv och jag är för all del glad över att jag inte sett så många fästingar att de skulle bilda ett lämpligt fotografimönster, he he. 
Vovven och jag är på tu man hand i skären. Men jag överväger att sova på loftet i natt och låta henne sova ensam på bottenvåningen efter att nyss ha plockat bort två vilsekomna fästingar ur min säng. Samtidigt är jag nöjd över att jag tämligen oberört kan pina ihjäl dem och slänga dem i kaminen med ett "menäääh" i stället för att gå omkring och rysa och vara illa till mods. Fast jag får lov att erkänna att det känns som att det kryper lite överallt nu efteråt :D
481117_10151039294153058_511278632_n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar