lördag 18 mars 2017

känslor

Så svårt att fotografera känslor. Som så ofta tänker jag på min hund <3 18="" :="" annars="" att="" av="" bild="" blir="" blogg100-inl="" collage="" d="" dag="" dess="" det="" eller="" f="" familjemedlem="" fattat="" form="" fotografera="" foton="" funkar="" g="" gammal="" gg="" gon="" ha="" hands="" har="" henne="" i="" igen="" inte="" iphoto="" jag="" kade="" kunde="" kunna="" l="" macanv="" macbook="" med="" men="" min="" missar="" n="" ndare="" ngre="" nr="" nt="" och="" oss.="" p="" program="" r="" ra="" redan="" redigera="" s="" skaffa="" skulle="" som="" t="" ta="" till="" tips="" tt="" tta="" uppdatera.="" ute="" vad="" var="" vet="" vilja="" vitt="">
Ah, jag hittade en Photo Collage Maker på App Store... nu ska vi se om internätet vill samarbeta med nerladdningen, det brukar kunna vara si och så med den saken. 
"the file could not be uploaded" för att den är fel format :( när jag hade gjort ett collage...
Nå, vi drar till med samma bild som jag hade på fb idag. Min kära hund. Det är svårt att beskriva de känslor man har för ett kärt husdjur, men varma, det är de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar