tisdag 25 oktober 2016

ett steg framåt, och ett till

Det första steget: en preliminär hemsida för mitt företag Wonnes wellness. Titta gärna in och ge feedback! Hemsidan är gjord av Maria Norrlin-Asplund, som har företaget Celma, och fotografierna är tagna av Maria Frände, som bloggar om finheter, vardag och foto under signaturen Tidstjuven. Tack till er för all hjälp!
img_8032
Nu är det bara att spinna vidare, hö hö (foto: Maria Frände, plats: Wasa sports club/Ladies club & spa)
Och tusen tack till Michaela och Malin, som via sin Projekt framgång-podd och sina bloggar har inspirerat och stöttat mig att komma så här långt! Pussar och kramar till er <3 att="" br="" en="" er="" f="" fattat="" fin="" hade="" hemsida...="" inte="" jag="" med="" nbsp="" nog="" riktigt="" t.ex.="" till="" utan="" vitsen="">

Så småningom ska det väl bli en aktiv blogg på hemsidan också. Om välbefinnande. Jag ska peta in den på fb-sidan för Finlandssvenska bloggare när det blir aktuellt. 
Det andra steget: mitt bokmanuskript har fått positiv feedback. Hm, Scriptum har manuskript-deadline den 31.10. Hinner jag? Vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar