tisdag 1 mars 2016

#blogg100 - tredje gången gillt?

Skam den som ger sig. Eller så blir det en bra träning i att misslyckas. Nu har jag anmält mig till blogg100 för tredje året i rad. 
För två år sedan lyckades jag nästan. Jag blev några dagar försenad med mina hundra inlägg. Tanken är alltså att man ska skriva någonting varje dag, i 100 dagar, med början den första mars. 
I fjol gick det helt åt pipan, så jag gav upp. 
Svårt borde det inte vara, jag sitter en god stund vid datorn de allra flesta dagar. Vi får se hur det blir! Nu får jag plocka fram mitt bloggidéhäfte, som legat i ide i handväskan rätt länge. Där brukar jag annars skriva ner bloggidéer när de poppar upp och jag inte har möjlighet att skriva, så att jag ska komma ihåg vad det var jag tänkte skriva om. 
Och nu ska jag gratulera en barndomsvän på 50-årsdagen, kom jag på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar